.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, May 26, 2011

LoST WORLD oF TaMBuN: SiRi 2

Sambungan dari entri ini.. biler sumer dah ada kami pon pakat kira kepaler.. baper kecik baper besar.. pasai pa.. pasai nie gambaq kat bawah nie..

Kami nak kira duit tiket.. bebudak yg free dia tak ekot umoq tapi ekot ketinggian..makanya anak kitorang si Alyaa sorang nak tanak kena lar jugak bayaq kan.. harga tiket seperti di atas.. fuyoo.. mahai woo.. tapi alang² dah sampai kan.. bayor jer ler..

Budak² sangat excited biler nampak air.. especially si Ainna.. dan² tu nak ajak masuk terjun air.. tak nyempat² kami cari port letak barang.. mulalar nak buat bebai..

Tengok lar keceriaan dorang.. duit boleh dicari.. tapi momen macam nie sukar dibeli.. they happy.. makes me happy too..

 Berendam.. pura² berenang pon ok..

Bukan senang bawak budak ramai² nie.. kita nie kena alert sentiasa sebagai lifeguard.. takmo sebarang kejadian tak diingini berlaku.. kegembiraan ingin dinikmati.. bukan untuk ditangisi..

Tengok anak sendiri.. tengok juga anak² buah..

Semua amik peranan yang serupa..

Tengok baywatch girl nieh.. hahahah..
They really enjoy..
Budak² memang main sakan..
Si Ainna nie yang paling tak tahan.. kalah budak besar..

Sunburn teruk jugak dia.. balik dari Tambun.. masing² pengsan sampai ke petang...
En. Ady dengan gajah.. kebanyakkan taman tema air musti letak replika gajah eak?
Kitorang simpan barang² beharga kat dlm salah satu dari bonet keta sebab locker dah penuh.. semua pon nak main.. saper nak jaga beg.. tak koser kan.. kitorang jenjalan zoo kecik tue tapi tokleh nak amik gambar.. sebab bateri kamera lupa charge.. makanya.. automatic shutdown..

Dalam gambar tak nampak sangat kan.. sebenarnya muka aku sunburn teruk.. especially tang idung.. merah macam udang kena bakor.. dorang sumer sibuk gelakkan aku.. pelik kan.. owg lain tak der aper pon.. aku yg tak main sangat nie yang teruk..

 

2 comments:

Ena said...

tul cakap akak.. duit leh cari.. tp kenangan macam tu tak selalu dapat..

beh tgk mandi manda gini..

Rahimah Ramlan said...

beshnyeee...........


happy famili ^ ^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails