.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, May 19, 2011

AKu SuKa LaGu NiE.. KoRaNG SuKa??

Bintang Di Langit Jangan Dihitung
Endang S Taurina
 
Get this widget |Track details |eSnips Social DNA
 
Lelah kurasa dendam derita..
Bermain cinta kucuba jua..
Patah hati tak membuat menjadi jerah..
 
Biarlah hanyut badan ke laut..
Asal sebiduk dengan si dia..
Dalam badai asmara cinta..
 
Tak perlu engkau ambilkan pisau..
Tak perlu aku belah dadamu..
Karena aku telah tahu isi hatimu..
 
Mata bertemu saling memandang..
Dalam hati rasa bergoncang..
Karna cinta jua nan datang..
 
Bila nasib belum beruntung..
Bintang di langit jangan dihitung..
Sebelum sakit jangan bermenung..
Mari gembira dan bersenandung..
 
Putus asmara pedih kurasa..
Bermain cinta kucuba jua..
Patah hati tak membuat menjadi jerah..
 
Biarlah hanyut badan ke laut..
Asal sebiduk dengan si dia..
Dalam badai asmara cinta..
 
Tak perlu engkau ambilkan pisau..
Tak perlu aku belah dadamu..
Karena aku telah tahu isi hatimu..
 
Mata bertemu saling memandang..
Dalam hati rasa bergoncang..
Karna cinta jua nan datang..
 
Bila nasib belum beruntung..
Bintang di langit jangan dihitung..
Sebelum sakit jangan bermenung..
Mari gembira dan bersenandung..
 
*******
 
Bila nasib belum beruntung..
Bintang di langit jangan dihitung..
Sebelum sakit jangan bermenung..
Mari gembira dan bersenandung..
 

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails