.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Saturday, January 1, 2011

SeLaMat DaTaNG 2011.. SeLaMat TiNGGaL 2010..

Salam tahun baru... salam penuh semangat.. salam penuh kasih sayang... wahhh.. ramai ker yang pi tengok bunga api sekarang nie??  Aku anak beranak baru jer sampai umah... baru lepas makan nasik goreng sotong.. makan di tengah malam.. wohooo.. gemuk lar nanti kan... tapi tak per.. control² pon nanti buncit jugak... leks² sudah...

Penat lar arinie.. dari tengahari tadi berjalan dari satu tempat ke satu tempat... sib baik esok cuti dan lusa pon coti... banyak keje nak kena buat nie... aper resolusi korang utk dibawa ke tahun depan... kami...  tahun nie punya carry forward... hopefully tahun nie tercapai.. tapi apa yg tiada dalam perancangan yg pasti akan ada tahun depan... hurmmm... pertambahan ahli keluarga... wohooooo... macam tak sangka jer dah nak masuk empat... rezeki tahun baru... mudah²an kehadirannya bersama rezeki dan rahmat yang melimpah ruah... amin...


Korang... Selamat Tahun Baru dari Bonda dan Keluarga... semoga apa yg dicita tercapai... apa yang dihajat terpenuhi... apa yang disemai menjadi.. hihihikkk... love ya!!  Yang terbaik buat kami dan kamu² semua..


*******T_______________T *******


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails