.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Saturday, January 8, 2011

..tOKkE..PoKKe RaKSaKSa.. SuSaH NaK PeRCaYer..



Bacer kat bawah nie.. naik juling bijik mater ko!!! Huhuhu....

Info nie siler confirmkan di http://www.carigold.com/ kat bahagian forum... aku letak sini utk rujukan aku jer.. heheheh..  maner lar tau kot² terjumpa lagie sekali kat umah aku nie.. ehehehe
****************************
UPDATE TERBARU....PERHATIAN: PEMBELI DARI HOLLAND AKAN MEMBERHENTIKAN PEMBELIAN TOKEK BERMULA 22 OGOS 2010. JADI SEBARANG URUSAN JUAL BELI MASIH BOLEH DILAKUKAN sehingga 18 OGOS 2010. INI BERITA YANG BARU SAHAJA SAYA TERIMA. TERIMA KASIH. HARAP MAKLUM. Tertakluk kepada sebarang perubahan
Cara berurusan: Owner ditempatkan dihotel dengan sewa hotel ditanggung oleh pembeli, sign aggrement. Lepas 3/4 hari bekerja, buyer dari eropah turun bayar baki (masuk akaun) dan terus bawak tokek balik ke Eropah..Bawak Hidup-hidup.
Senang je nak jadi JUTAWAN...JUTAWAN SEGERA TOKEK
Proses pembelian:
1.Kalau tokek dah ada, hantar MMS ke phone aku. Dalam gambar tunjukkan gambar tokek atas timbang digital dan dibelakang letakkan mukadepan surat khabar hari tersebut.
2. Wakil di Malaysia akan pergi ke tempat seller, tengok barang,
3. Owner dan tokek dimasukkan ke hotel (penginapan + duit poket ditanggung)
4. sign aggrement
5. tokek tggal dgn owner untuk 3/4 hari
6. Buyer holland dtg, tengok, ukur,sign dokumen jual beli,no akaun bank
7. Duit dimasukkan dlm akaun dari holland.
8. Tengok duit dah masuk, baru tokek diserahkan pada buyer.
9. Dokumen urusan jual beli diberi untuk simpanan (biasanya BNM / BANK akan telefon
tanya dari mana sumber duit ni)
10.Buyer akan bawa balik terbang ke holland
p/s : Kalau kita jual dengan buyer yg tak de dokumen, susah nanti kita nak bersoal jawab dengan BNM..silap2 akaun kena beku. Kalau dpt cash lak beranike simpan duit ribu-ribu atau juta2 bawah bantal. Lagi2 bila org dah tau kita baru jual tokek..sendiri mau ingat ye.. sebelum terjadi apa-apa kena beringat laaa
Ada kawan saya askar kat kk siap ambil cuti seminggu cari tokek kat hutan..
Berbaloi-baloi bro
Salam.
Saya mewakili pemilik lesen urusniaga tokek yg sah menawarkan
kepada pemilik / pemburu cicak TOKEK terutamanya dari SEMENANJUNG,SABAH DAN SARAWAK jika ada yg berminat menjual, saya ingin membeli. Harga Penjual tentukan sendiri. Jika kena pada harganya urusniaga boleh diteruskan. Saya berikan harga yang terbaik. Berat tokek mesti melebihi 350g dan mengikut jenis yg ditentukan. Klu ada yg 1kg harganya boleh cecah jutaan ringgit. Buyer sedia menanti dari luar negara dan akan terus bayar secara bank in mengikut term. Boleh PM atau call je saya ok.
TAMBAHAN TERKINI: BUYER HANYA BERMINAT MEMBELI TOKEK 350g keatas sahaja..Tu pun kena ada 5 ekor. Kalau 400g keatas kami ambil walaupun seekor. Yg dibawah 350g sila bela dulu ye..kALAU OWNER ADA SEEKOR YG MELEBIHI 400G , KAMI BERSEDIA UNTUK AMBIL SEKALI YG 350G
Ni harga yg ditawarkan terus kepada owner/seller:
JANGAN TAK PERCAYA....Boleh JULING dibuatnya. HARGA TERBARU DINAIKKAN LAGI..update pada 16/8/2010
400g rm1juta
500g rm2juta
600g rm3juta
700g rm4JUTA
800g rm5juta
900g rm10JUTA
1kg rm20JUTA
2kg rm30juta
0193235910

****************************

1 comment:

chomelista homestay said...

Wah.. kalo aku terjumpa yg 500gm pon ok dah.. RM2 juta tuuuu.. kaya gile aku.. blh beli umah, galaxy samsung table, tukar keta baru, melancong ke seluruh dunia.. peh.. nak nak.. aku nak terjumpa tokek ni kekekeek.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails