.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, January 10, 2011

.. AJL JuBLi PeRaK.. aNA RAfFaLi JuARa..

Wah.. macam tak sangker kan.. Cikgu Shida Ana Raffali bakat yang ditemuni Aidit Alfian di youtube menggondol tempat pertama menerusi lagu 'Tolong Ingatkan Aku'.. dia lar yg cipta lagu.. dialah penulis lirik.. dia lah juga yang nyanyi.. masyukkk.. masyukkk RM35K.. actually aku target Faizal Tahir dengan lagu hanyut... persembahan dia marvelous.. tapi.. kita bukan juri kan.. perghh keputusan dia memang di luar jangkaan.. dah rezeki Ana..

Tempat kedua lagu 'Drama King' dari Black & MUH.. tempat ketiga dan vokal terbaik rezeki Hafiz dengan 'Nokhtah Cinta' manakala Faizal Tahir cuma menang persembahan terbaik melalui lagu 'Hanyut'.. uhuhuhu... cian superhero kami... anak² aku punyer lar poyo dok jadik backup singer kat umah nie.. bukan nyanyi dah lagi tapi more to menjerit.. ehehehe... banyaknyer tengok persembahan dorang dari persembahan kat tv.. terkedek².. berpusing²... they are so adorable... sok² besar.. dapat ker tengok dorang bersama² camtu lagi.. musti sunyi umah nie... ke situ lar pulok..

Sekarang sumer dah tido.. pa per pong.. tahniah diucapkan pada sumer pemenang.. sumernyer hebat² belaka... especially persembahan tiga diva supernova... sangat memukau.. vocal masing² masih power... kalau tak.. tak kan digelar diva kan.. okeh.. sekian.. laporan ringkas dari saya... ehehehe.. "Selamat Malammmm... Tidur lahhhhh... Sayangggggku..." ;)




1 comment:

::Mamalyna:: said...

ejan tengok semua, pehtu bila persembahan 3 diva, ejan terus hanyut..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails