.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Saturday, January 15, 2011

SuNgGuH PuN KecIL TaPI AmAT BeRGuNa...

Nampak saje kecl tapi sungguh berguna...kenapa agaknye kat Malaysia ni minuman tin takde benda ni kan? Kalau ada senang ler skit nak bukak... walau pun nampak kecil jer tapi sgt berguna... kena plak kita baru saja potong kuku..kekekeke. siap mintak tolong org len bukak kan utk kita...hahahah. Pernah jumpa minuman yg ada lekuk tu kat sini tapi rare sgt...Harap² semua minuman tin kat M'sia tak lama lagi ada benda ni...



Sekian dari En Ady...

Ayat macam skema batik ler plak...hahahha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails