.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, January 17, 2011

..MaAFkan AkU..

Salam.. sekarang sini jarang nak update entry.. ada pon En. Ady tolong aku up kan.. sebab sindrom pompuan ngandung.. buat entry pon ekot mood.. sekarang nie boleh kata hari² aku letih sangat.. bila balik.. lepas dinner.. terus nak beradu.. semoga keadaan ini akan pulih sepenuhnya secepat mungkin... pernah aku cuti tak blogging sampai setengah tahun maser prengnantkan si Ainna.. tersangat² malas nak mengadap blog maser tu.. moga yang ini tidak...

Blogwalking?? Akan aku usahakan membalas semua kunjungan... cepat atau lambat...

5 comments:

Zaidah said...

peknek rupanyer dia.....tahniah...akak baru tahu...

Ena said...

alahai..

ena yg tak terisi ni pun dah ada simptom2 malas tu gak kak.. ahahahha.. tu yg banyak peram citer ntah bila nak kuar ntah.. skrg semua yg kuar yg mana ada & ikut rajin or paksa rela.. yerla kannggg sunyi sepi umah tak de saper nak ziarah.. huhu

yatie said...

kawan ku tahniah....aku tumpang gembira...hope boy lah yer dear....aku ni tak tau biler lagi ni...??

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

tahniah.. baru tau aidiena ni peknen. harap2 boy kali ni.. akak ni jangan kata no 4, no 3 pun belum.. doakan akak sekali yer.. hehehe

IxoR@ said...

baru tau.. tahniah!

mcm sume org harap.. moga lepas ni baby boy...

encik ady, tolong rajin update belog eh... hehehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails