.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 7, 2006

MaMa Penguin Yg RiSaU...

Semalam baru dpt duit refund keta kitorang.. Alhamdulillah.. at last........ Dah bank in pon.. walaupon tak banyak.. duit jgk tu..

Laki aku belikan aku eskrem connetto inferno kat aku semalam.. he's so sweet.. camner lar aku nak marah kat dia lamer².. tau jer dia cara nak pujuk aku.. mmg dah lamer aku idamkan nak makan eskrem tu.. :D Kalau camnie leh ler majuk selalu.. :P

Aku tak tau nak tulis & citer aper sebenarnya.. hari nie fikiran aku tak brp tenteram.. aku risaukan adik aku.. biler dah ada anak nanti.. risaukan anak pulaks.. org pompuan nie mmg senantiasa berada di dlm kerisauan.....

Baby aku makin hari makin aktif.. semalam maser tido.. tak abis² dia gerak.. hari nie pon sama.. ligatnya.. yelah dah 31 minggu.. mmg patut pon dia aktif.. biler pk² selalu raser risau laks.. kengkawan aku dah lepas.. aku nanti camner lar agaknya dlm labor room tu nanti.. Macam² kemungkinan boleh terjadi.. Harap² sumernyer dipermudahkan........ Aminnnnnnnnn...

Hmm.. Isnin aku dah apply cuti.. nak rest puas².. Selasa kan Maulidur Rasul... So.. jmp Rabu nanti........... daaaaaaaaaa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails