.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, April 20, 2006

Here Come the Pics... [15/04/06]

Me with my darling Hubby.. tgh tunggu turn nyanyi nie.. tapi tak kesampaian........



Tak sabar nak makanz nie.. terbau² lagi aroma ikan yg baru dibakar tu..


This is my big bro and his wife.. birthday boy malam tu.. hehe.. birthday boy?? Naaa.. dah jadik bapak budak pon... tapi yg bini dia riba tu.. anak adik aku Nurul si Dompot.. :D


Nie baru anak abg aku ngan Dora.. Sharifah Yasmin.. kuih pau Bonda..:p

Me with my 2 of my sis..Sharifah Husna Shifa & Sharifah Annissa..


Me with my sis yg no.7.. Sharifah Fatihatul Adnin..

Lihatlah dunia.. betapa kebulurnyer kami waktu tuuu... selesaiii sumer kami kerjakan.. hehehhh.. :D


Kusyuk betul dorang nie nyanyi.. lepas satu.. satu...

Nie lagi satuuu.. dia sorang sampai 3 buah lagu.. sampai turn aku.. VCD tu dah jammed..:X

My Mom dgn senyum simpulnyerrrr... :D Mak aku nie jenis tak suka bergambar.. tapi aku snap jgk.. :))


Nie haa Nurul Si Dompot.. Sempat jgk dia posing tu.. kan main lagi terlompat² kat pondok karaoke tu.. cuak jer aku.. buatnyer reban masuk kolam sumer...


Tu jer ler gambar yg aku leh upload.. ada lagi.. tapi setakat tu dulu lah... :>

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails