.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, April 18, 2006

A Lazy Day!


Hmm.. baru nak update blog.. tak tau naper raser berat nor nak meng-update- blog aku arinieh.. biasa hari² laju jer.. ohhh yaaa.. semalam aku Emergency Leave.. tak larat beb nak dtg keje.. coz of the very pack weekend.. drained up all my energy.. so.. I really need a day to really rest..... but.. apapon tangan ttp tak berenti dari buat keje.. yelah.. buat keje² mingguan yg tak sempat aku bereskan maser cuti aritu..

Hmm.. semalam birthday laki aku.. tapi cian.. nothing special for him.. aku buatkan dia kek coklat.. tapi.. :( tak menjadik sgt larrr.. a day b4 aku masak laksa.. 1st time tu.. kuah pon masih berbaki dlm peti sejuk.. yelah.. kami berdua sajer nak menghabiskannya.. maner nak terlarat..

Berhujan balik naik moto Jumaat lepas.. sampai rumah dedua dah letih.. so.. nothing much doing.. makan pon alakad jer... Sabtu Birthday my big bro.. pepagi dia dah bagi msg.. ajak p makan ikan bakar kat Kg. Jawa Hulu Langat.. well.. mmg kebetulan sgt.. aku mmg ada terpkkan ikan bakar kat sana.. sambil karaoke kat tgh utan tu.. :D.. Ada byk gambar dah ambil.. tapi arinie lupa bawak kamera larr... esok jerlah aku uploadkan.. Sesekali kuar ngan famili reramai camnie mmg best... 2morrow ler aku story kan mender²nyerrr.. time for me go down.. :D Takut laki aku tunggu laks nanti. Chowwwwwwwwsssssssss...~!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails