.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 21, 2006

Karaoke?!

Hmmm.. tatau naper badan seram² sejuk jer nieh.. raser cam nak demam pon ader.. tetiba jer.. apsal tah.. semput semacam...

Aku tumpang keta Faros.. nanti malam after maghrib kitorang ada Ramunia Staff Gathering.. kat KDE.. setiap dept. kena antar sorang wakil utk pertandingan karaoke.. bos aku siang² dah wakilkan aku.. ikhsss... camner larr aku nak nyanyi ngan perut boyot² nie.. takut semput nafas tak sampai jer nanti.. tapi satu dept. aku.. sorang pon tanak take the challenge.. mender ler dorang nieh... aku kalau nak nyanyi pon.. igt nak bawak lagu ringan² jer.. yg tak rileks dan tak perlukan byk tenaga sgt.. lagu Wajah Jacklyn Victor.. Man siang² dah kata tadak...

Ok lah Faros dah panggil... time to goooo....

Will story bout this nite on Monday!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails