.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, April 5, 2006

Letih..LeTiH.. LETIH...

Aduhhh... tak larat betul aku sekarang nie.. serba-serbi yg aku nak buat sumernyer kena buat ngan slow.. mmg teraser sgt beratnya perut aku sekarang nie.. tapi takper.. demi Alyaa mama korbankan~ nak jalan jauh² mmg boleh naik semput.. apatah lagi kalau kena naik bukit.. cam jln dari LRT nak ker opis aku nieh.. Kaki cramp lagi maser tido semalam.. aku dah lali ngan keadaan nie.. in fact org kata.. enjoy every moment of your pregnancy period while u can.. coz u'll surely missed it one day!

Lately tido aku susah tul nak nyenyak.. resah gelisah sepanjang malam.. kejap² terjaga.. rimas.. mimpi pon yg bukan² jer.. tu yg asyik bangun lewat tuh..! Kat opis ngantuks jer...

Baru jer tadi aku borak ngan Syura.. classmate aku yg baru jer deliver her baby Thursday last week.. dia call aku bagitau yg Hawa.. one of our classmate pon baru jer deliver yesterday.. and a day b4 Syura banak.. Putri classmate kitorang pon baru banak 2nd baby dia.. Speed laks inform aku yg coursemate kitorang maser kat UiTM dulu pon baru jer deliver 1st baby dia... wahhh.... ramai sungguh yg banak thn nie.. berangkai².. ngerinya lah biler dgr pengalaman dorang masing².. but everybody have their own story kan.. semuanya ikut nasib.. aku ngan roomate cum classmate aku pon akan deliver our baby by end of this May.. dia ujung May.. aku mungkin awal Jun.. Hmm.. Jiran sebelah cubicle aku kat opis nie pon saing² ngan aku jgk bakal deliver 4th baby dia.. tak tau lar antara kami saper yg masuk labor room dulu... huhhhh... kalau aku naik LRT tu.. mesti nampak pregnant lady... ada sekali tu aku diapit 2 org pregnant lady.. wahh.. tapi maser tu perut aku kecik lagi.. so org tak pasan yg aku pon pregnant jgk.. :D.. Begitu kehidupan.. setiap hari ada saja yg lahir.. dan ada sajer yg mati.... org lama menyahut panggilan.. jiwa baru mengisi kehidupan... Tapi tak tentu jgk.. kematian tak mengenal usia.. tak semestinya kita muda lambat lagi kita nak mati... Baby yg baru lahir pon boleh mati kalau sudah itu ketentuan Illahi...

Aku sebenarnya not in mood today.. bosan jer.. makan tadi pon tadak selera.. letih semacam.. ngantuks giller..


Hmmm... aku baru settle borang application UiTM aku.. :D dlm tempoh 3 bln lagi dpt jawapan.. ady gi interview tmpt lain laks tadi.. tak tau dia bagi excuse aper ngan boss dia.. to search for a better brighter future.. kita kena lar usaha.. maner tau ader rezeki baby kan... hmm.. nothing more to jot.. aku nak balik nie.. dah 6.40ptg..

Chau Chinnnn Chauuuuuuuu..........

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails