.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, April 12, 2006

Last Minutes Jot..

At last.. dpt jgk aku ngadap blog nie barang sekejap.. tadi bzzz giller.. byk Procedures nak kena ammend as for one of the process in order to achieve the Integrated Management System cert.

Hmm.. 4 hari cuti.. tak sempat pon p check up.. :( Pegi² jer klinik dah tutup.. kata off hr from 8.30am to 10.00pm.. Ini baru kul 9.30 dah tutup kedai.. apa larrr... igt senang ker owg nak dtg sajer²... abihkan duit minyak jer.. tak per larr.. tadak rezeki nak wat checkup.. maklum ler from now on aku dah kena follow up buat check up twice a month. Ady laks tak dpt apply cuti hari Isnin aritu.. pulaks tu.. hari Selasa yg dah sah² public holiday pon dia kena keje.. aper nyer opis ler tu.. public holiday.. means holiday lahhh.. pehal laks kasik option tak dtg keje esok.. kena keje 2 hari Sabtu berturut².. tak bajar Labour Law aper...??!

Ady blom sampai lagi nie.. dia kata biler sampai dia call.. dia singgah Low Yatt amik hp adik dia yg dah siap service.. hiii... tinggal baper kerat jer org kat opis nieh..

Ada berita gembira sebenarnya arinieh.. tapi aku tak banie nak citer lagi.. dun wanna get too excited... takot nanti keciwa plaks.. so.. kalau betul pon berita yg laki aku bagitau tu.. let it be.. aku bersyukur sangat² ke hadrat llahi.. mungkin inilah yg dikatakan rezeki baby... moga² sinar gemilang terus mewarnai hidup kami........... aminnnnn~

Setakat nie dulu buat hari nie.. badan dah letih.. otak pon dah penat.. aku nak turun bawah.. tunggu laki aku........

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails