.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, April 27, 2011

..Sekitar MajLis PeRSaNDiNGaN FiDaH..

Gambar kat bawah nie diambil sekitar berlangsung Majlis Persandingan sahabat kami... dulu aku pernah wat entry pasal dia.. menghormati permintaannya.. terpakser lar aku delete entri tu.. dia kenalan semasa kami belajar di UiTM Jengka dulu... budak baik... dulu badan kurus jer sekeping.. sekarang.. ehem².. ader ker yang tak kenal?? Ala bukan takat Pidah.. sumer² kami nie lar.. sekarang dah double in size... respek aaa pada mereka yg masih kekal bentuk badan.. yg tambah kurus lagie pon ader... macam² kan... rata² tak lar berubah sangat... kira selisih bahu kat jalan tu masih mampu dicam lar.. maser kenduri tue macam reunion 5 sahabat lama... yg paling lama tak jumpa.. tu lar DJ THR Radio tue.. si Linda... tak berubah langsung dia.. Linda datang ngan mak dan anak dia.. baru sorang.. comel macam dia juga.. sebaya ngan Ainna anak aku.. Linda nampak kurus dari dulu.. ceria as usual..

Dari kiri Nana, Zura, Linda.. aku..

Bergambar beramai² dengan pengantin..

..bulat aku sekarang kan..

...bini orang sumer nieh!..

..yang kecik di tengah yea..

..abis pelamin Fidah kami kerjakan..

..sib baik tak roboh..

..bergambar ngan cik puan pengantin..

..me with Fidah..

..me with Linda..

..mak pon ekot jugak.. dia tunggu kat luar jer.. kat dlm panas mak kata..

..budak² nakal nie..

..bergambar kat luar pulak sambil bertukar² cerita..

..nak balik dah..

..Zura's Family..

..Putri Aisha Ameerah..

..Tok berjalan ngan Ainna..


Letih.. penat.. tapi seronok dapat jumpa kawan lama.. ada umur kita jumpa lagie yer gurls ;)


3 comments:

Emy said...

kak pah, sapa ek pengantin nie, tak perasan le..

cik kodok said...

Wah wah.. mmg lain gile la si fid tu.
Dah double size... dulu mmg sekeping.
Makin kiut & comey hihi.
Dia keje mana skang?
Stay mana?
Dia slh sorg yg aku suka buli dulu lost contact sudahhh :P

IxoR@ said...

rasa cam pendek plak entri ni.... hihihiihihi.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails