.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, April 18, 2011

Genap sudah 7 hari..

Akhirnya yg ditarget telah dicapai.. arinie aku kursus lagi... lengkap lar sudah 7 hari berkursus.. lepas nie boleh lepak² tak yah pk dah.. yg wajib telah dipenuhi... Alhamdulillah..

Pagi tadi kelam kabut.. ikutkan hati malas sebenarnya nak datang kerja.. badan adalah sangat letih tidak bermaya.. dan rasanya darah aku berada di tahap yang low... coz kepala agak ting tong pagi tadi.. macam nak pitam.. dan tekak agak mual.. rasanya keadaan terjadi kerana terlalu mengerah tenaga menyusun atur bilik tidur bagai nak rak.. of course dengan bantuan En. Ady.. yelah sebelum perut nie terlebih boyot.. harus selesaikan mana² yang boleh dan.. mengemas membasuh seperti rutinnya... tidak cukup tidur + tidak cukup rehat = penat...

One of my colleague sudah pon bersalin.. baru 7 bln tapi due to darah tinggi complication.. dia tumpah darah.. bersalin emergency ceaser pagi tadi.. Alhamdulillah mother & baby selamat.. tu lar kan.. pregnant lady nie nasibnya unpredictable.. segalanya mungkin... yang boleh dielak.. kita elakkan.. kita hanya merancang.. Dia yang tentukan.. semoga segalanya berjalan lancar buat diri dan bayi di dalam rahimku ini.. amin~


2 comments:

Ena said...

ouh.. yg dok bunyi krok krek krok krek tu umah akak yeh? hehehe..


tumpah darah?? seram je bunyi nye tp Alhamdulillah bila semuanya baik2 je.. ;)

Ayu said...

tahniah sudah cukup 7 hari berkursus..
terkejut gak tau mona dh bersalin..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails