.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, April 11, 2011

Sabtu Aritu.. KaMi Di SiNiE..: Part 1

Cuba teka kami di mana.. ehehee.. 2 minggu lepas di satu malam.. En. Ady bertanya.. aku nak follow dia tak pi tengok F1.. dapat 2 tiket free.. free??  (Sebenarnya dia diberi pilihan.. nak pi ngan aku bleh turun ari Sabtu dapat 2 tiket.. kalau aku tanak ekot dia turun hari Ahad jer.. 1 tiket.. kata teman sejati kan..harus bawak bini..)  At first aku tak excited pon.. sebab aku nie bukan lar seorang fanatik car racing... time panas² terik laks tu.. aper yg best??  Samer lar cam tengok bola sepak.. aper yg best??  Huhuhu... biar peminat sukan² itu yg jawab.. hanya yg meminati tahu menghayatinya.. cheewahhhh... tapi kan.. tapi.. tiket yg En. Ady dapat bukan tempat senang² nak dapat pree... RM1600 satu tiket untuk 3 hari... tapi kami pegi satu hari jer.. hari Sabtu tu.. kami duduk di Grand Stand Emerald seat.. hehehe.. so.. niat nak pegi tu tetiba membara pulak.. ahahaha... nak jugak tau.. aper lar yg syok sgt sampai org sanggup berhabis ribuan ringgit semata² nak tengok keta berlumber..

..pagi tue lepas letak bebudak umah FIL di Puchong.. kami bergegas pula ke KLCC.. naik bas senang.. tak yah sibuk cari parking.. dan.. ada sebabnyer.. nak tau sila scroll ke bawah..


..Petronas Coach datang selang 10 minit.. penuh.. jalan.. start dari pukul. 8.00 pg - 2.00 ptg.. perjalanan dalam 45 - sejam gitue.. kami pegi sana lepas lunch.. lam pukul 12.00 tgh camtu..

..dah sampai.. bas parked kat PA3 yg maner bayarannya RM300 hengget.. utk satu bas..

..bas awam pon ada sampai kat atas nie.. penuh ngan mat saleh ko.. aku raser bas tu di chartered khas utk bawak dorang ke situ..

..Nie lar pasalnyer kami lebih rela naik bas.. ehehehe... RM50.00 hengget parking flat rate.. bukan 5.00 hengget tau!

..tiket juga boleh dibeli di kaunter.. baru kali nie aku jumper ulat tiket matsaleh.. ehehehe.. sepanjang nak sampai entrance ke dalam..

..amik gambar dulu.. bukan senang nak sampai sini..

..Belakang tu gambar litar yg dorang nak lumba tu.. 

..merasa lar baby aku.. xtvt lasak belaka bonda ko pi tengok..

..bergambar dengan keta lumba.. itu musti.. especially keta petronas lar kan..


..sonok jugak sesekali datang tempat² camnie.. walau panas.. tapi happening.. ada banyak gerai jual barang² racing nie.. utk peminat² keta masing².. macam² ada..


..seat kami bebetul mengadap Petronas Team.. Michael Schumacher & Nico Rosberg..


..ada banyak team lain lagi yg ikut berlumba.. nanti lar aku check majalah yg kitorang dpt maser naik coach tu.. hehehe.. gambar banyak.. part by part ok..


2 comments:

Ena said...

wallah...

dapat tiket free harus lah pegi kan kak.. mahal plak tu tiketnya.. .

psst!!

akak pakai camtu tak nampak yg akaka ngan peknen.. hihi..

Ayu Ayunie said...

amboi.. sakan dia yer.. tinggal anak2 nak tgk F1 puye pasal.. hehe..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails