.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 22, 2011

Dari Pagie TokLeH AcCeSs InTeRNet.. TENSION!!

Akhirnya.. dapat jugak aku access tenet nieh.. gilo suis mender problem ngan line kat opis aku nie.. yg tak bestnyer pc aku termasuk antara yg terganggu.. payah tul... bosan kan idup tanpa internet.. dah tue aku access nie dari mana??  Dari broadband... Alhamdulillah.. akhirnya dipulangkan.. tak.. bukan aku nyer.. opis nyer.. aku nie sebagai guardian jer... biasa lar.. PA sumer gheta mender Bahagian dia yg kena simpan.. bukan senang woo nak pikul tanggungjawab... pepehal jadik... sendiri mau ingat.. huhuhu!

Pagi tadi aku tak kat opis pon.. ada program Jabatan kat Kelab Sultan Sulaiman.. ada program Warisan Tidak Ketara.. "Puisi dan Gurindam"... ramai bebudak sekolah yg datang... fuhhh... sesak dewan.. raser cam sekolah² dulu plak... program abis tengahari... lunch time kan lamer... merayau pulak kat pavillion.. sebenarnya aku malas dah... perut kenyang.. mata ngantuk... tapi harus juga menapak kaki.. sebab aku punya misi yang belum selesai... bos aku suh cari dakwat fountain pen dia.. puas lar aku tawaf shopping mall yg luasnya mak aiii tue... kat TIMES nan ado... pegi pulak ke Parksons... haaa... baru lar berjumpa akhirnya... aku nie maner lar biasa beli² dakwat camnie.. biasa guna pena mata bulat jer... dakwat² basah nie rimas... comot... biler kena air lagi lar... tapi bos aku cakap.. hasil tulisan dia tahan lama... hmmm... ohh sebab tu ker bos² suka guna pen nie.. especially tang nak tenyeh tandatangan kan..

Huhhh... ok lar.. aku nak balik dah nie... kalau rajin kat umah nanti boleh sambung mengarut lagie... :)


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails