.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, February 17, 2011

..iSTaNa PaSiR..

Gambar² kat bawah nie dah lamer.. yer gambar CNY yg lepas.. ingat lagie entry ini??  Lepas puas mandi manda.. kitorang bawak budak² tu lepas kempunan main pasir pulak.. request dari rumah tue.. tak kan nak hampakan.. so petang tu dalam pukul 6.00 berbondong² lar kami turun ke pantai... ehhh korang tak tau lagie ker kitowang pi mana... PD.. Port Dickson jer.. tak jauh pon... kata nak jimat dan dekat.. ok lar tue kan dapat kuar dari kesibukan kota.. bersibuk² pula di pantai.. hehehe..

..aku photographer.. tangkap gambar jer keje aku..

..rajin adik ipar aku nie layan budak²..

..mak aiii Aisha.. kangkang tak hengat.. biler dah jumper pasir sumer pon luper..

..Ainna buat apa² pon tekun.. concentrate.. harap² biler belajar nanti pon macam nie..

..muncung mulut tu yang tak tahan tue..

..banyak pulak pasir lekat kat tangan kan kakak..

..banyak sudah istana terbina..

..macam nak buat kuih pon ada..


..ayah meminpin anaknyer..

..senja pon menyapa..

..tapi..

..main tak puas lagie..

..matahari melabuhkan tirai.. jumpa lagie semua..

..si Ainna melayan diri..

..Bonda nak bergambar jugak.. asyik amik gambar jer..

..cak!!..

..matahari dah nak say gudbye..

..tapi Ainna nak mandi lagie..

..Me with En. Ady..

..nak jadik ikan duyung pulak..

..saya lah duyung Aridinata.. hehehe

..Okehh.. Jom balik!!..


2 comments:

Zaidah said...

gigih betul diorang bermain pasir....seronok...

syariza09 said...

bestnya dpt kumpul ramai2 mcm ni.

syoknya dpt ke pantai, ni yg rasa nk gi sana nie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails