.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, February 11, 2011

..HaPiiee HoUR Di PoOL..

Pagi tu lepas Dekly adik aku sampai dengan sarapan.. tak buang masa terus bersiap turun ke pool.. kat sini tak ramai orang.. seronok mandi anak beranak.. kitorang mandi sampai tengahari rembang.. biler perut dah keroncong baru naik.. yang paling enjoy mandi nie si Ainna.. mak aii.. puas pakser suh naik.. dah naik pon ada hati nak turun pool lagi.. dan yang paling tak cayer.. dia sangat rileks dalam kolam.. tak gayat langsung kaki tak cecah lantai.. sangat steady macam orang dah pandai berenang.. aku ada video dia berenang guna pelampung.. tapi berkurun nak upload.. tengok lar kalau boleh nanti² aku park kat entri..

..yer.. sayer pon nak mandi juga..

..mata tak tahan kena panahan matahari.. silau dan pedih lar..

..budak² nie seronok jer main sesama sendiri..

..Nina ngan Alyaa..

..Yeahhh..yeahhh!!..

..cool lar mandi pool.. dah lamer tak terjun..

..Uncle Rafi with Umi..

..Ainna marah aku pegang pelampung dia.. dia sangat confident nak mandi sendiri..

..tapi aku pegang jugak.. tak best posing sorang².. hehehe

..ayah pon nak posing ngan Ainna jugak..

..nie adik ipar aku.. bini Dekly.. mommy to be bulan 6 nie..

..tengok lar betapa happynyer dia..

..confident okay..

..Aisha pon.. tapi dorang nie tak seberani Ainna..

..yang nie pon samer.. takut biler kita nak lepas dia sorang² dalam pelampung..

..dia mandi sampai ngantuk.. seriau jer takut dia cerlus dari pelampung tue..
..En. Ady nak mulakan aksi..

..dia pandai berenang.. aku jer yg tak khatam²..

..Dekly jaga Ainna di kolam dewasa..

..peace babe!..

..puas lar mandi aritu.. next time boleh datang lagie..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails