.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, November 5, 2008

TwO nOtty PriNcEss...

Aku sebenarnya nak ghak taip bebanyak.. tapi.. biler dah kat umah nie.. badan dah letih.. mata dah ngantuk... mood nak menaip tu dah kurang.. tu pasal biler dah ada tenet kat umah pon aku masih lagi jarang update... this week.. starting tomorrow til Monday my boss won't be around.. ada Team Building kat Langkawi.. then ada meeting laks kat Penang.. penat kan jadik owg besar nie.. cam tak der life jer... keje.. keje.. keje... kita yg keje hari biaser pon letih sokmo.. ini kan pulak keje tak menentu.. outstation manjang.. aku yg tengok pon teraser letihnyer... ohhh.. my point is actually.. nak bagitau yg boleh lar aku buat draft kat opis.. then kat umah tinggal nak update jer.. harapnyer tak der lar keje lain laks menunggu....

Kelmarin ngan semalam dah 2 hari berturut Alyaa batuk mengokol tak berhenti.. sampai muntah.. selambak atas tilam dia.. abis baju n cadar sumer... mmg letih nak bangun tetengah nyenyak tido.. tapi ini lar pengorbanan yg tak boleh tidak harus dihadapi oleh semua ibubapa biler ada anak kecil... sudahnyer.. mata ngantukkkkk tak hengat biler kat opis...

Budak² nie biler dah semakin membesar mmg semakin bertambah nakalnyer.. kengkadang pening kepaler pk.. camner lar aku nak didik anak aku nie.. supaya lebih behave... sopan cam anak org lain... Alyaa nie very energetic... meaning to say.. dia tak reti duduk diam.. ader jer benda nak dibuatnyer.. tapi eloknya.. minda dia berkembang dgn cepat.. sekarang nie dah pandai menjawab... hiii geram betullll larr... sib baik kecik lagi... kalau dah besar.. siap lar mulut tu ngan bonda mu yg maha garang inie...

Sekarang nie dah pukul 12.45 pagi.. tapi dedua si kenit nie tak tido lagi.. sebenarnya Aisha dah tido tadi.. tapi si Alyaa mmg tak boleh tgk adik tido... dia kata nak tido.. tapi.. dikacaunya adik.. sudahnyer.. dedua dok kacau aku kat pc.. dedua merengek nak duduk atas riba... aduhhhhh... tahu kenaper aku susah nak update dari rumah sekarang??... Hehehe....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails