.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, November 7, 2008

....acCiDent....

Not a good news... tak tau nak describe perasaan aku maser memuler dpt berita laki aku kata dia accident... terkejut.. serabut.. marah.. geram?? Laki aku half day tadi... memuler mmg dia igt nak cuti.. coz terlalu letih.. bukan senang keje support users nie.. dah lar user Petronas tu ramai kan.. mau kematu kaki dibuatnyer.. coz semalam masa yg sama si Alyaa masih seperti malam² yg lepas... batuk tak henti... dan muntah... kami dedua tak cukup tido...

Sudahnyer pagi tu sudah keterlambatan utk ke office.. sbb dah kesiangan.. hmmm... but then laki aku p jgk keje coz org tak cukup... aku kesian... mmg kesian... tapi nak buat cemmaner.. itu kan periuk nasik kami sekeluarga... letih bekerja lebih baik dari letih berfikir nak cari keje.. (maksud tak der keje lar tu..)

Masa aku sudah mandi lepas Ady bertolak ke opis.. aku tgk hp byk sangat miscalled... macam ada hal penting jer.. kalau tidak jarang dia nak call camnie sekali... aku dah mula risau... tup² dia bagitau..."DAH ACCIDENT nie.." Haahhhh!!!... Terkedu aku... "Teruk ker??" "Abis cermin belakang pecah berkecai.." Aduh... dlm kepaler aku terbayang... terbang lar RM.... laki aku kata laki india tua langgar lari time dia nak masuk KLCC... ukh.... sebal jer hati nie raser... tapi aku masih bersyukur... suami aku tak apa²... dan aku dan anak² tak der bersama maser kejadian tu berlaku... Alhamdulillah.... segalanyer punya hikmah...

Ady buat report police... dpt plate no. moto tu... tapi biler check plate palsu... aduhhhh.. what to do... kali nie kami diuji dengan kesusahan pula... ini first time keta cumil aku tu terlibat dlm accident setelah hampir 3 thn kami guna... kelam kabut jugak larrr kan tak tau nak buat aper.. boleh claim insurans... tapi sia² tak berbaloi gayanyer nanti ncb naik balik ke asal... nak tak nak kuar jgk lar duit sendiri kan....

Tadi tak p keje.. esok nampak gaya tak dpt pegi lagi... coz.. cermin belakang tu belom dpt baiki lagi.. tadi sumer workshop dah tutup... lukily my boss is not around.. kalau tidak susah dia lar pulak kan... secretary bercuti sokmo... dah nasib... aper nak buat....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails