.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, November 27, 2008

..TeKaNaN..

Sebenarnyer aku nak tido dah tadi.. dah rutin aku hari² semenjak dua menjak nieh.. sampai jer umah cari tilam landing... then tido... hehehe... letih tau! Ntah macammaner boleh melekat depan pc laks malam nieh... well.. dah lamer aku tak update entry kan.. teraser cam kosong lar plaks biler dah lamer biarkan blog nie statik tak berubah... hmmmm...

Nak tau.. hari nie adalah first time selamer aku berkhidmat di Jabatan Kerajaan nie aku menjadi betul² dan teramat lar tensionnyer... sbb... hmmm... I felt useless... and alone taking the guilt and blame.. tetiba teraser keseorangan menghadapi keadaan di mana aku bebetul memerlukan sokongan... sebenarnya bukan salah aku pon.. tapi ada satu pihak membesar²kan citer yg disebabkan raser tak puas hati mungkin... kenaper yer?? Salah aku ker menjalankan tugas dan tanggungjawab diamanahkan dengan jujur dan ikhlas... (macam poyo kan ayat aku..) Sungguh aku rasa setakat nie happy buat keje aku... tak der masalah dan tekanan.. I'm okay as long as my boss is okay...

Sungguh tiada mood utk aku buat keje maser tu.. sedang muhasabah diri di mana letak sebenar kesalahan yg berlaku... dan.. lega biler mana.. bos aku masih tetap menyokong aku dan sedikit pon tiada rasa marah pada aku... tima kasih bos.. appreciate ur understanding a lot! .. dan selepas itu bagai sebijik batu besar atas kepaler aku hancur... berderai turun satu persatu... aku bebetul release... alhamdulillah... mungkin selepas nie... aku harus lebih berhati²... prepare to back up myself... should this unwanted senario happens again.... Walau di mana kita berada... kita haruslah senantiasa bersedia dengan segala kemungkinan yang akan tiba...

Okeh... mata kata pergi... tilam kata mari.... aku tido dulu... nite all!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails