.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Sunday, November 9, 2008

..Hujung Minggu yg SiNgKat..

Pejam celik pejam celik arinie dah hari Ahad.. esok dah keje.. gerenti byk keje menunggu kat opis.. yelah.. dah 2 hari tak dtg keje.. tapi harap² tak lar seteruk yg aku jangka.. hehehe...

Hujung minggu yg agak sibuk.. memenuhi jemputan rakan dan sedare.. Sabtu ke The Ascott Resident Apartment.. berjumpa dgn kawan lamer.. bujang dan masih mencari.. Zek masak sendiri.. dari pagi dah bersilat kat dapur.. :)).. I'm quite amaze actually.. aku aspect dia cater jer.. tak sangka gitue sekali effort-nyer.. hmmm saper nak jadik calon boleh lerrr... bukan senang nak cari laki rajin masak camnie tau... hehehe

Tadi.. Ahad.. ke umah sepupu aku Megat Iskandar Dzulkarnain... kenduri berkhatan dua org anak bujang dia.. huh.. ramai tul tetamu... aku biaser arr.. org reramai nie agak rimas.. lepas tumpang solat & makan serba sedikit.. aku pon pohon izin undur diri larrr... dengan anak² kecik yg macam² peel... mmg tak larat nak layan.. (aku nie macam ibu yg pemalas lar pulak kan... malas layan anak.. hahaha... bukan gitue.. biler preggie kali nie mmg keletihan melayan kerenah anak kecik lebih teraser.. sebab dah ramai kot.. hahaha..)

Walaupon letih.. sebenarnyer.. dorang nie lar permata hati kami... tak lengkap rasernyer biler sorang tak der bersama.. itu namanyer famili... famili kecilku yg aku sayang... biar bising cemmaner pon... asal di depan mata... semuanyer tetap ok...

Hmmm.. kengkawan maner² yg tak kawen lagi tu... bina lar rumah dan tangga weiii.. tak rugi wa cakap lu... nikmat kemanisan bekeluarga itu lain.... bina bahtera dan nakhoda dan anak kapalnya.. kita lar yg akan membawa bahtera bahagia ke lembah syurga... kalau itu destinasi dan tujuan kita...

..macam ayu jer.. tapi notty nyerr... Ya Allah.. tuhan sajer yg tahu..
..yg nie pon ligat jugak.. tanak kalah ngan kakak..
..nampak dah muker notty tuu??..
..panjat.. jangan tak panjat.. apa kakak buat sumer dia nak buat..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails