.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, November 4, 2008

..EntRy KHaS BuAt FiDeLiNa..

Fida.. ko kater ko konpius maner satu Tinie kan.. Tinie kan sekelas sekapal dgn kita sumer dulu.. budak yg selalu kena sakat si Yusman... dah luper?? Kalau dalam kelas Lecturer Cina lelaki yg dah tua.. Mr. Wong.. ker apa tah nama dia aku dah luper.. dia mesti kata Hartini from London... tak igt lagi... hmmm.. kebetulan aku baru sgt jmp ngan dia aritu... open house hari raya kat umah dia.. lama jgk tak berjumper.. since dia kawen.. sampai lar sekarang anak dah dua... haaa... kat bawah nie aku up kan gambar Tinie... sila lah igt² semula.... kalau tak igt jgk aku tak tau larrrr....

Tgk lar anak teruna Tinie tu.. semangat kan.. lagi besar dari Aisha.. padahal baru 6 bln..

Si Aisha sibuk nak beramah mesra... tak boleh tgk baby.. mesti dia panggil.. "adekkk.. adekkkk.." Nak tergelak pon ader.. adik lagi besar dari dia...

Ok.. Fida.. reraser.. dah ingat ker???

1 comment:

chomelista homestay said...

Ahaha kak pah!
Kalo tini ni mmg la aku ingt sgt2!
Cuma aku tetiba terlintas TINI DAHLAN... sape empunya badan pon aku tatau.. ahahhaa!

Tini baru call aku td.. ekekeek!

Besar nya anak tini.. pergh!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails