.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, December 1, 2006

..AVATAR & My BLoG..

Hmm.. seharian dok meng-alter- msgbox aku... aduss.. aku masih tidak berjaya utk meletakkan avatar aku di situ.. pada sesaper yg terror.. sudi² lar beri tunjuk ajar pada sayerr yg baru belajar nieh... ponin palor den.. aku raser problem pada size gambarnyer larr.. coz gambar yg boleh upload kat situ kechikkk jer.. 25 x 30 pixel... aku dah resize pic yg aku nak taruk tu.. then aku park pic aku tu kat pic tigger... tapi.. I wonder.. why masih tak menjadik eak.... kat maner silapnyerrr... nie yg buat aku tak puas hati niehhhh.....

Hmmm... semalam balik dari Office... bukak jer pintu rumah aku tgk si Alyaa ngah galak main ngan adik sepupu aku si Udin... langkah jer aku masuk rumah.. terkekek² dia ketawa.. then blm sempat aku bukak tudung.. dia dah merengek² mintak diangkat.. pandai sunggoh anak darer aku tu berlakon nangis.. sampai kuar² air mater.. comel sunggoh dia... Ohhh Alyaa... dah pandai Alyaa nieh.. aku angkat jer terus diam.. puas hati... dia tak sabar nak bermanjer ngan Bonda dia.. heheh.. anak bertuah tu... :>

Malamnyer aku fetch my hubby kat opis dia di KLCC... letih tak larat nak naik bas dia kata... cian... kecut² perut nak drive pon aku baniekan jugak diri... demi cik Abg cayunk.. :p

Jap lagi nak balik dah nie.. aku kena balik on time... kena sampai umah cepat.. coz nak p dinner kat KDE malam nie... aku nak siapkan Alyaa.... then biler cik Abe sampai terus dia leh antar aku gie saner.....

Oh yaa.. doakan keselamatan dan kelancaran perjalanan kami ke Padang, Indonesia.... Jumpa lagi minggu dpn...... daaaaaaaaa ! ;)
Nota Kaki: Aku Dah Berjaya.. Mekasih pada yang sudi membantu....... ;)

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails