.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, December 15, 2006

Ini Kisah Semalam..

Semalam Adik pupu aku Syed Mohd Firdaus a.k.a. Abby kena serang ngan empat malaun nak merompak dia... dia dikejar dgn parang.. tangan terbelah hingga ke tulang lepas ditetak... aku, ady, mak & also my baby.. (walaupon baby not advisable to go in.. gilir² masuk melawat coz jaga Alyaa kat luar)... dia kena operate semalam... kesian.. apa yg mampu dikata.. Abby masih budak hingusan.. duit pon tak dak.. mummy dia dah lar kat London melawat anak dia kat sana... kepada si pemeras duit dan keringat org... harap beringat.. segala dosa dan kezaliman korang akan memburu korang ke lubang cacing... korang jgn igt korang lepas di dunia... akhirat pasti tiba... oleh itu beringat lar sebelum berbuat jahat!

Oh yaa... tadi aku baru beli majalah Pesona Pengantin edisi Januari 2007, gambar kawen aku ada dlm kolum "Detik Indah Itu" page 143... sonotnyer.. pasnie dpt hamper Novel Alaf RM100... bertambah lagi koleksi novel aku........ \:D/

Ok.. balik dulu... bye!

1 comment:

iEn said...

waaaa.. pemesnya ang.. siap dlm majalah toow.. hikhik!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails