.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, December 28, 2006

..WaRNa-WaRNi 2006..

Aku sebenarnyer tak tau aper nak tulis.. semalam ada gangguan internet ikutan earthquake di Taiwan... sib baik arinie dah ok... semalam aku dpt panggilan tepon from someone... about tomorrow yg penuh debaran.. can't tell anybody about it yet... be cool... biler ada berita baik.. Insyaallah akan kuceritakan...

Aku tak prepare apa² pon lagi utk esok... ntah... dah lamer.. tak tau dah camner nak attend memender camtu.. well.. I'll try my best.. tapi kalau end resultnyer tak memihak pada aku.. aku terima dgn redha... hanya Allah yg tahu apa terbaik utk kita...

Hmm.. sonok kan biler dpt weekend panjang.. tapi boring kalau tak digunakan cuti tu dgn sebaiknya... dlm otak masih berlegar.. apa nak buat.. maner nak pergi... utk tenangkan fikiran & have some fun... fun without wasting much money...

Sabtu nie.. malam raya Aidil Adha Inyaallah telah dirancang nak buat sedikit tahlil sambil bertadbir raya juga doa selamat buat mak aku di Mekah... tu satu.. kitorang adik badik kena lar pepakat apa nak jamu jemaah surau nanti.. hmmm.. aku igt buat simple² jer.. goreng nugget, potong buah n air teh... ok tak?? :D

Minggu yg panjang rasernyer nak bawak keta pegi service.. coz dah lebih due dari yg sepatutnya.. then nak shop barang rumah & utk baby sket.. apa lagi.. hmmm.. malam thn baru.. tak buat apa sgt kot... paling² pon tgk mercun bunga api dari kejauhan.. biler sebut bunga api.. tingat kat mak.. dia yg suka tersangat tgk menda tu... tak tau apsal... dia cukup teruja... sampai malam Merdeka aritu sanggup naik keta cari port baik utk tgk bunga api nie...

Semalam bukan main lagi Alyaa menangis.. ala² ngadu gitue biler dia nampak muka aku terjengol di muka pintu umah Cik Ton.. pandai sungguh si cilik nie.. elok jer aku tgk dia sblm dia nampak aku... tup² nangis mintak didukung biler aku masuk.. rinduuu bonda yerr.. ;)

Aku sekarang sedang merangka² azam apa nak buat thn baru nie... azam thn lepas boleh dikatakan 80% dah tercapai... so guys... how bout u all??

Di bawah some selected pics yg telah mengisi sejarah thn 2006...


## ______________________________________________##
Sekitar Ramunia Staff Gathering di KDE on December 1, 2006

..Bonda & Alyaa yg baik tingkahlaku masa tu..

..Alyaa tak meragam dgn bunyi yg riuh..

..Alyaa bersama ayah.. tak banyak kerenah..

..Bonda dendangkan lagu "Sha Na Na" macam lagu sedeh.. tadak ekspresi.. haha!!..

..Seantario Ramnunian tgk Bonda nyer persembahan yg ntah apa² tah.. :p..

..Ramunian..

##______________________________________________ ##
Sekitar Majlis Pertunangan Seri Widiastuti (adik Ady)

..Mak Andam terkejut..

..yang diandam..

..laki mak andam yg sibuk dok asuh anak meragam..

..bersama Hendrik Kurniawan.. adik bongsu..

..ketibaan rombongan pihak lelaki..

..bersama bakal mertua..

..bersama adik beradik..

..mak & papa..


..bakal raja sehari..

.bersimpuh dgn debaran..

Turut meraikan birthday Zani anak buah Ady yg pertama yg ke-4 thn

##_____________________________________________##


Sekitar Kenduri Doa Selamat Utk Mak Naik Haji


..Umie, Alyaa & (cousin) Natriah..

..mak yg sibuk layan tetamu..

..Nurul Auni yg keletihan..

..Alyaa penuh gaya dgn sut baru..

..tetamu yg dtg..

..aku yg baru nak makan..

..Natun bersama che abgnya..

..duduk² memerhatikan...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails