.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, December 19, 2006

SoNoknYer buat BLoG Skin Alteration.. :D

Hehe.. 2..3.. hari nie aku membizikan diri dgn aktiviti yg aku raser agak mengujakan buat maser nie.. dengan tiadanyer bos aku arinieh memberikan aku ruang yg sesantai²nyer mengeksplorasi penguasaan HTML code yg aku pelajari melalui mengupdate dan meng-alter skin blog inieh.. :D Aku tak ler pandai sgt.. tapi sonokkkk... mengekplorasi alam electronic media nieh... spt yg aku kata sblm nie... MENGUJAKAN... ;) Sekurang²nyer terubat lar jugaks kebusanan aku meniti hari tanpa boss di sisi.. ahaks..:p So.. now you know what's I've been doing lately!

Hmmm.. semalam dgn mood yg agak swing (setelah laki aku merajuk dan anak aku yg buat perangai..) aku teruskan keje rumah dgn perasaan sebal di hati... penat ader.. letih ader.. bengang ader... sedeh pon haderrr.. lapar lagi ler.. sepetangan tak jamah nasi lagi... :(( Maser tu terpk olehku betapa penatnyer bergelar surirumah..... dengar macam rileks jer perkataan surirumah tu.. tapi sebenarnyer setengah mati.. dengan keje dan tanggungjawab yang tak pernah akan selesai... tambah² bagi wanita yg bekerja macam aku.. yg sentiasa mahukan semuanya perfect.. anak baru sorang.. tapi dunia aku seolah dah tunggang terbalik jadiknyer.. dengan Alyaa yg dah semakin lasak... kadang² betul² menguji tahap kesabaran aku.. aku kena belajar tenangkan diri... banyak bersabar dan bermeditasi selalu... tarik nafassssss..... hembussssss....... ~!

Dah lamer tak masak di rumah sendiri... (sbb selalu dah makan umah mak since antar Alyaa kat situ... kengkadang masak kat umah mak jugak) Malam tadi aku kena biasakan memasak di rumah sendiri balik... coz mak aku nak naik haji 21/12 nie.. and Cik Ton yg akan amik alih tolong jagakan Alyaa... so.. tak kan aku nak tumpang makan umah Cik Ton laks kan.. hmmm.. aku masak bubur labu campur kacang jugak... terlanjur mak aku mintak bawakkan bubur yg aku masak tu utk dia... kena penuhi permintaan org nak p jauh... Semoga Allah pelihara ibuku dari segala bala dan bencana... selamat pergi dan selamat juga kembali.... Amin....~! (Mesti aku ghinduuu kat mak aku lepas nie.. :((..)

Well.. Khamis nie aku amik unpaid lagi.. nak antar mak aku kat lapangan terbang... n paginya nak bawak baby bucuk aku buat monthly checkup... keletihan semalam membuatkan pemikiran aku jadik sedikit dungu... so ada baiknyer aku berhenti di sinie dulu....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails