.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, December 11, 2006

Salam Jumper Kembali...

Hai.. hai.. hai.. Hai to everybody... really missed u my darling blog.. :D Seminggu woo tak bukak blog.. I have lots to story in... but.. it seems like not enough time to jot everything in one column.. so.. aku cuba ceritakan part by part lar eak... dah dekat nak balik nie.. tadi tak sempat nak tulis aper coz ada jer kejenyerrr.. maklum ler seminggu tak masuk opis.. Dept. meeting lagi tadi.. hmmm.. biler bos aderr.. susah lar sket aku nak mengarang dgn tenang... masa kerja.. yaa kerja.. tak da kerja baru cari kerja macam taip blog sekarang nie larrr.. :D so... tu yg aku compose this post dedekat nak balik nieh.. just to say hi..... aku balik dulu... esok baru mulakan cerita... kalau aku tak bz..... okehhhhhhhhhhhh... chow!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails