.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, October 20, 2006

....Salam Lebaran Buat Semua.....

Kalau aritu berbuka ngan member VF yg dah bekeluarga.. ptg nie berbuka ngan sumer ahli lain laks.. tgh dok pk.. nak bawak Alyaa ker tak.. nak bawak ker tak.. ermm... kalau bawak dia nanti takut kelam kabut.. nak tinggal sayang laks.. balik nie aku terus lar naik tren balik umah mak.. siapkan dia.. then Ady dari opis straight fetching us.. Lepas berbuka kena berebut maghrib kat Masjid Al-Syakirin KLCC laks.. Harap² lar sgt Alyaa tak buat perangai.. Ohh yer.. aku pk jgk.. igt balik nanti lepas siapkan dia nak singgah Klinik Fauziah kat Giant.. nak cucuk Alyaa.. coz aritu kan tak p appointment kat klinik kerajaan tu.. takut laks terlupa.. imunisasi skrg nie penting.. peredaran zaman membawa berbagai² penyakit tak terjangkau dek fikiran..

Ohh yaa.. adik ipar aku Fida sudah selamat melahirkan seorang lagi puteri anak dorang yg ke-tiga.. kiranya cucu mak aku yg ke-5 lar.. bertambah lagieee cucu mak.. murah rezeki.. tapi sumer pompuan.. tak tau ler saper yg nak bawak masuk cucu lelaki.. adakah sehingga munculnya Husnul Khatimah..?? :> Hmm... Baby Fida kali nie besar jgk.. 3.2kg.. Dia gie hospital naik ambulans semalam.. aku ler tukang callnyer.. lagipon mmg tak der kenderaan semalam.. laki aku pon balik lambat.. Naik ambulans nie senang.. tak yah kita sesusah nak isi borang itu.. borang ini.. dia tolak kita straight jer ker labour room... Tahniah Fida & Putra!

Nie haa gambar baby Fida & Putra named Sharifah Farzana Damia..



Ok lah.. time to pack everything up........ lepas solat Asar aku blah...........

Sebelum tue.. aku nak ucapkan "Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat sumer kengkawan dan Umat Islam seantario dunia... Semoga berbahagia hendaknya Syawal dirai bersama keluarga... dan ingat... hati² di jalanraya... Ampun.. Maaf Zahir Batin.. dan maafkan lah segala kesalahan yg mungkin secara sedar atau tidak aku sedari telah mengusik hati sesaper di sini..

Jumpa lagi bulan depan.... Doakan keselamatan kami... Amin..........

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails