.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, October 18, 2006

Melugai..

Alhamdulillah.. puasa masih penoh setakat hari nie.. tapi.. kenaper yer.. tekak aku asyik melugai jer dari tadi.. semacam jer raser.. tgh tunggu Ady amik aku nie.. rata² sumer opismate dah balik.. yg tinggal 2.. 3 kerat jer.. harap² jalan jgn lar jammed.. kalau tidak lagi lamer lar aku kena tunggu... bosan tau tunggu lelamer.. sib baiklah ader internet access... kalau tidak mau mati kutu!!.. Sehari suntuk arinie aku survey houses to buy.. yelah.. aku sedang dlm pencarian rumah utk dibeli.. sampai biler nak menyewa kan.. bayar duit tetiap bulan.. rumah org yg punyer.. so.. we are now start planning ahead... rumah perlu dibeli by hook or by crook.. coz.. harga rumah makin hari makin naik... tak der susut nilai nyer.. payah dah nak cari rumah below 150K sekarang nieh... hopefully pencarian kami berakhir dgn hasil yg berbaloi hendaknyer...

Aku nak turun larr... tunggu Ady kat bawah............

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails