.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, October 19, 2006

..Alyaa & Baby Bag Carrier..

Hmm.. kelakar betul semalam.. Aku pegi Ampang Point with My hubby & Alyaa.. Ady nak beli baju keje & baju rayer dia... Sebenarnyer Alyaa dah nyenyak tido dari rumah mak lagi.. sian jgk nak bawak dia jenjalan dlm Ampang Point.. tapi alang² dah sampai.. elok enjin dimatikan dan aku angkat dia.. otomatik mata dia terbukak luas.. pandang keliling.. "kita dah campai cayang.. ucuk acam bonda nie.. cian dierrr.. jom".. Kitorang jalan² pilih² baju kat Royel.. kebetulan mmg ada sales.. laki aku dah pilih dua pasang kemeja.. t-shirt.. & aku pon dah pilih shirt n satu vest.. sekalik maser kat counter tak bleh bayar lar plaks.. aku mmg tak carry cash lam wallet.. (means duit yg banyak larr) Aku bayar guna credit card.. lebih convenient.. punyer lar lamer tunggu.. slip tak kuar².. sekali machine bz lar.. dia tanyer nak pakai cash ker.. hmmm.. aku dptkan Ady.. nak cucuk duit pon tkt tak sempat coz they all dah nak tutup dah time tu.. almost 10.00 p.m. Kitorang tinggal jer ler barang yg kitorang amik tadi.. blah ker kedai 'anakku'.. mmg dah lamer niat nak beli baby bag carrier.. senang sket nak carry Alyaa kalau jenjalan kat tmpt sesak.. maser on the way nak kuar A.A... kitorang try ler masukkan dia dlm carrier tu.. sekali dia bantai nangis tak hengat.. takut rupanyer baby bonda! Sungguh² dia nangis.. seriau agaknyer.. sama jer bih kurang time memuler aku letakkan dia dlm car seat dulu.. lama² baru dia ok.. Silap kitorang jgk.. main serbu jer kasik dia duk dlm beg tu.. suppose we all practise kan dulu.. hmm.. esok bawak beg tu umah mak.. suh mak practise kan Alyaa pakai mender tuu..

Balik tu singgah Pelita Nasi Kandar.. pekena roti canai sorang sebijik.. kebetulan aku mmg teringin nak minum coke.. tak pernah dibuat org makan roti canai ngan air coke.. arrgghh.. teringin nyer pasal.. Ady dukung Alyaa jenjalan sementara aku melantak.. abis makan aku suapkan Ady laks.. cian dia pegang baby.. lepas makan cecepat bayar n balik.. Alyaa dah lapar susu...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails