.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, October 18, 2006

..PenCheNta WaNiTa..


Laki aku suka sgt lagu nieh.. :p


Pencinta Wanita
(OST HEART - Irwansyah)

Ku temukan dalam pencarian
Cinta sejati untuk hidupku
Kurang lebih yg seperti dia
Ku harap dalam cintaku

Ku tak mau menjanjikannya
Pasti bahagia bila denganku
Biar dia rasakan sendiri
Betapa gilanya cintaku

Aku memang pencinta wanita
Namun ku bukan
buaya
Yang setia pada seribu gadis
Ku hanya mencintai dia

Aku memang pencinta wanita
Yang lembut spt
dia
Ini saat ku akhiri semua
Pencarian dalam hidup
Cintaku ternyata
aku mau hanya dia

Ku tak mau menjanjikannya
Pasti bahagia bila denganku
Biar dia rasakan sendiri
Betapa gilanya cintaku

Kamu memang
pencinta wanita
Namun kau bukan buaya
Yang setia pada seribu gadis
Kau hanya mencintai aku


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails