.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, October 12, 2006

DUNGU!!

Arinie tak bangun sahur.. bukan tak jaga.. alarm hp berbunyik kejut Ady.. tapi dia buat derk jer.. hmm aku pon tertido balik sampai lar azan subuh berkumandang.. Bersiap dan bertolak ke rumah mak antar Alyaa then terus ke office.. Ady kata dia letih sgt.. tak sedar aku ada kejutkan dia.. hmm.. aku pon letih jgk.. walau tak banyak keje kat opis.. letih tunggu nak balik umah.. asyik tersengguk² depan pc jer.. Kenaper larr opis nie nyer aircond sejuk tersangaatttt...!

Suasana opis tenang.. tak kalut cam biasa.. ini menyumbang kantukku menjadi².. pantang tenung pc lelamer.. mulalah penyakit tido tu dtg lagiee!..

Kenaper lah agaknyer semenjak 2 menjak nie aku tadak hati nak buat apa².. aku cam seorang pompuan DUNGU yg kehabisan idea... ada sesaper di sini bleh bagi idea supaya aku tidak menjadik pompuan DUNGU?? Otak aku dah tepu!! Argghhh!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails