.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, October 5, 2006

Happened YeSterDay..

Am very happy 2day.. mmg best to get the good news... legaaa.... sonok.. Alhamdulillah... syukur ke hadrat Illahi yg memberi rezeki.. semoga semua rancangan dapat dilaksanakan tanpa sebarang masalah...

Semalam seperti biasa berbuka di rumah mak.. of course! Alyaa kan mak yg jaga.. mak kata Alyaa buat perangai betul aritu.. asyik merap jer nak berdukung.. pantang letak nangis.. hishh.. anak dara aku tu larrr... Mak dah jmp org bleh jaga baby aku.. RM250 sebulan.. fuhhh.. sib baik tak mahai sgt.. lega.. kalau tidak larii budget akak... tapi rezeki tu sentiasa ada.. Allah telah susun segalanya dgn baik sekali.... Thank you Allah... Thank you Allah for all the blessings and giving................... for making everything so perfect... I LOVE YOU with all my heart.......

Alyaa will be 4 months next week.. dah mengenal org.. minum pon dah makin byk.. kalau dulu 2-3 oz jer susu sekali minum.. sekarang dah 4-5 oz.. Anak dara aku tu dah makin dompot.. heheh.. geram betul ngan badan dia yg mungil tu buat aku nak peluk selalu... :)


Hmm.. kebetulan aritu adik badik aku sumer ada.. kecuali Natun adik aku No. 7.. dia kat kolej.. tak balik.. bukan main lagi dorang beli juadah.. penuh satu meja.. Dekli & Putra banjer.. wow.. kalau camnie selalu mau gedempol aku... sib baik aku tak beli juga.. kalau tidak dah masuk tahap pembaziran tuu.. memasing beli tanpa dirancang.. tup² jer bawak balik.. whatever pon thanks.......... tgk larr... mungkin aku pulaks membeli ariniehhh...


Cuba teka aku yg maner.. heheh!;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails