.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, October 3, 2006

This is what in my Head...

Hmm.. puas aku search google for Huggies Diapers nyer website.. tapi tak jmp jgk.. aku nak tgk details pasal contest Dakapan parents & baby tu.. kalau rasa layak nak jgk joint.. :D.. tapi tu larr.. ntah pe mender tah site dia.. bikin ponin palo den ajo...

Memember mintak gambar baby.. bukan tanak bagi.. cuma blm dicuci.. sumer dalam digital forms.. so.. kena lar print dulu.. tadi aku dah select few.. nak cuci sumer masak ler akakkk.. mahai woo.. digital printing RM0.60 sekeping.. tapi aku tau ada tmpt lebih murah dari tu.. tapi kena cari lar kan..

Bos aku tak der nie.. tgh hari tadi dia dah outstation ker JB.. termasuk larr colleage dept aku sumer.. so.. in QA/QC Dept left me alone.. dlm aku menaip nie aku tgh tersengguk² tau.. ngantuks sehhh... ZZZzzzz... Dah lar Alyaa meragam semalam.. kejap² dia bangun.. tido.. bangun balik.. biler dia bangun bererti aku pon tak bleh tido.. aduhhh.. mmg letih biler dah ada anak.. ketenangan tido malam dah lama ilang.. lupakan sajer ler.. I dunno how long will this sleepless night continue on.. mungkin kena tunggu sampai Alyaa besar sikit.. alang² dah terjaga malam maser Alyaa merengek.. aku terus gie masak nasik.. dlm kul 3.00pg.. niat hati biler bangun sahur dlm kul 5.00 nanti dah sedang elok nasik tu sejuk dia nak dibuat nasik goreng.... sekali... bangun² jer azan sedang berkumandang.. dedekat subuh lar pon tido nak nyenyak sket.. apa lagi.. masuk angin keluar asap lar.. terkebil² kitorang laki bini.. bangun mandi, semayang.. terus bersiap utk p keje larr.. takmo lambat lagie... cian kat Ady.. semalam dah kena bambu coz asyik lewat ke office..

Alyaa si bucuk aku tu dah pandai mengengsotkan badan dia.. especially feeding time.. bersungguh² dia mengengsotkan badan dekat ngan aku.. kadang² gelihati aku tgk telatah dia.. kecian pon ada juga.. :)) Begini kita melihat mereka membesar.. macam² harapan yg kita gantungkan.. mungkin mak abah aku dulu pon macam nie juga ketika melihat aku membesar.. hinggalah sekarang.. dah nak sama size ngan tong drum.. hahah.. hopefully.. lepas Ramadhan nie makin turun ler berat aku... I wanna have my own weight back.. kembali ker berat aku sebelum kawen at least.. tapi mampukah aku.. biler raya nanti dijamu dgn berbagai juadah sedap yg kebanyakkannyer berlemak & berminyak belaka.. dan of course biler dah balik dr kampung laks.. berderat jemputan rumah terbuka menanti.. argghhhhh@@@ akak sakit kepalerrrrrrrrrr....toing.. toingggg!!!*^&@@

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails