.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, October 2, 2006

Arinie..

Arinie maser terisi dgn menaip kad raya utk bos jer.. aku cover 2 bos.. tapi keje mmg tak byk.. well.. abis kad raya utk bos.. kad raya utk kengkawan laks aku tulis.. bermulalah sessi mengupdate alamat baru.. biler lagi nak contact kenkawan kan.. kawan pon bukan ramai.. maklumlah.. aku nie bukanlah insan sefemes CT Nurhaliza tu.. tapi kad tak der ler byk.. so.. bagi kenkawan yg tak dpt kad tu.. jgn ler kecik ati.. tak bagi kat korang tak bererti aku tak igt.. igt.. ttp igt... nanti raya aku dtg umah korang eak.. tupon kalau korang jemput.. boleh ler aku bawak si kenit aku tu berkenal²an ngan member ayah & bonda dia...

Oh yaa.. berjalan time ujung² minggu jerlarr.. coz raya nie dah planning nak balik Kg.. Alor Setar Kedah Darul Aman.. melawat sanak saudara kejap.. nak perkenalkan laki & baby aku.. then aku igt nak jenjalan Langkawi.. dah lamer aku tak p saner.. seingat aku dari aku tingkatan 1 atau dua.. K. Mimie menantu Toksu aku kata dah byk perubahan kat Langkawi.. yelah.. mau taknyer.. dah berbelas tahun.. dari anak dara sunti sampai dah jadik mak org dah pon aku nie..

Hmm.. semalam Ady gie cuci keta.. singgah carrefour jap amik order Avon aku then proceed to JJ IOI Mall.. beli baju raya sorang sepasang.. tapi utk Alyaa sampai 4 pasang gaun aku borong.. :D.. utk diri aku nie.. aku dah tak kisah sgt.. tapi aku mesti nak tgk anak dara aku jadik Puteri yg paling comel aritu nanti.. :) Berbuka di KFC.. makan set Fuwahhhh!!.. y tak ler sefuwahhh iklan kat TV tu.. same goes to Pizza Sate Supream.. tgk kat TV.. sket punyer menyelerakan.. sekali makan raser cam kuah nasik impit nenek jer... Jumaat aritu Ady's Colleague banjer makan Pizza.. kalau tidak tak koser aku nak berhabis duit makan luar.. bukan murah woo satu set pizza.. plus tax.. service charge.. tup tap.. tup tap dah RM40++ bukan ler nak berkira.. tapi raya nie mmg bebetul nak pakai duit..

Hmm.. aku nak balik dah nie.. tapi nak p semayang dulu.............. pas semayang baru senang ati nak berjalan......... daaaaaaaaaa~!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails