.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, September 7, 2011

..CaBaRaN UtK AkU..

Hari nie agak buntu.. tak tau nak masak apa lar.. hmmm... berulang kali ulang-alik bukak peti sejuk.. otak beku.. sebeku benda² dlm peti sejuk tue.. baby Amna sedang nyenyak dibuai mimpi.. sebelum dia merengek mintak susu.. sambil² aku masak ler aper yg ada... tgk lar jadik lauk apa nanti.. betul² sangap arinie...

Ohhh.. sajer nak update sikit pasal berat badan.. sebab lately banyak minum air manis.. nak buat peringatan utk diri sendiri nieh! silap² badan naik gedempol balik.. so.. kena limitkan air manis.. banyakkan minum air kosong sajer.. berat aku sebelum bersalin 73.5... lepas banak... 65 kg.. bayangkan.. berat uri sahaja 800gm.. baby 3.2 kg.. air ketuban.. dia tak timbang... badan yg bengkak air sana sini... ohhh sumer dah kecut sekarang... camner eak nak solidkan badan.. hehehe... org kata org bersalin c-zer nie payah nak kurus.. especially tang perut tue.. iyerrr ker.. aku tgk member aku dah 2 kali c-zer.. badan cantik jer macam anak dare... cabaran utk aku.. 3 bulan nie... kuruskan badan....

Okeh aku nak sambung masak!


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails