.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, June 26, 2008

EsOK aKU COti......

Dua tiga org dah call aku tanyer pasal Rambut makhluk tu betul ker idak... hehhh.. betul.. akak tak tipu... no super impose or artificial flavour you know... heheheh... ramai yg kata seram... mmg ler seram.. bukan senang nak dpt tgk gambar makhluk halus nie dengan mata kasar... inilah first time dlm idup aku dapat outcome gambar yg macam itue... iskhhhh... kalau boleh tak nak lagi dah.. makhluk tu pon nak glamer.. coz dia tau nanti musti aku up gambor dia dlm blog... hehehe... rileks lar you all... biler kita dah mati nanti.. kita pon jadik makhluk halus jgk... yerlah owg idup takleh nampak kita ngan mata kasar.. so.. consider kita nie makhluk halus lar kannn... hahaha...

Pagi tadi kitorang terlajak tido... lagi 20 min nak pukul 8.00 baru terjaga.. ikhss.. tak tau lar nak cakap.. mmg tak sedar langsung... kelam-kabut lar bangun utk bersiap ker opis.. tapi sebelum tu harus lar msg bos dulu.. perlu dan wajib utk bagi tau lambat masuk.. kata nak jadik pekerja berhemah... (hemah sgt ler tu.. masuk keje lambat..heheh dah lar arinie nak balik awal.. awal tak awal bunyi jer alarm kat punch card machine tu aku musti angkat kaki.. coz kena challo umah Papa.. kakak ipar aku nikah malam nie.. harus sgt ler menghadirkan diri.. dan.. esok aku coti yerrr... kenduri kawen tu buat ari Sabtu.. ) Kepada kakak semoga ikatan yg bakal diikat kali nie berkekalan bahagia di dunia dan akhirat...

Tersenyum sengsorang aku baca entry
viruspadu pasal gambar ic umo 12 tahun... kalau nak tau.. gambar ic aku umo 12 thn lagi hodoh tau... ikhss.. sungguh.. mmg raser terseksa dan terhina jer bawak ic bergambarkan gambar itu.. aku dedolu mmg susah sgt nak senyummmm... muka kelat... org pon tak beranie dekat.. hehehe... tgk lar kalau aku jmp gambar tu dlm album dedolu.. kalau aku rajin lar kan... aku uploadkan... itu aku bilang kalau... KALAU RAJIN... hehehe....

Ok lah guys... time to park my finger.. and rest my brain... (ikhsss... rest my brain.. kang stroke plaks... selisih malaikat.. aku cuma mahu berehat seketika..) sementara menanti masa utk pulang... selamat pulang kepada anda sumer yg masih di office... sampai jumpa lagi.... hari Isnin nanti............ daaaaaaaaaaaaaaaaaa~!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails