.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, June 23, 2008

TerCuRaH AiR PaNaS...

Agak malang semalam... tapi aku masih bersyukur.. benda nie terkena pada aku dan bukan pada anak aku... semalam masa nak sediakan sarapan.. ehhh.. branch lar kan breakfast + lunch (bangun dah tengahari.. biasa lar ujung minggu) aku cuma panaskan lauk semalam & nak ler bancuh air milo... jerang air atas dapur... elok jer air mendidih aku pon tuang lar air tu masuk jug seperti biasa... tak semena² air yg aku tuang tu terpercik kena peha aku... pedih tak terkata.. otomatik peha aku gosok di tempat seluar yg basah tercurah air panas... masa aku tanggalkan suar... makkk aiiii... aku sendiri ngeri nak tgk.... rupa²nya kulit aku dah tersiat nampak kulit putih... bahagian yg aku gosok tadi kulitnya dah melorot ke tepi... cuma tak koyak / terkopek jer.... cecepat aku lalukan pada air... pedih siottt... tapi sib baik lagi kulit tu tak terkopek... kalau tidak tak dpt bayangkan azabnyer nanti... aku biar jer bahagian melecur tu... aku tak sapu apa² krim... sbb dulu pernah pergi kursus first aid... mmg dia suh lalukan pada air jer... sapu krim takut bahagian tercedera tu infected... aku biar bahagian tu kering dulu... bila kulit baru dah tumbuh baru aku sapu krim nak elak parut... tapi... boleh ker elak parut tu korang?? Ntah ler kan.... tunggu jer ler biler semuanya dah baik....

Ok lah... aku nak balik nie... masa dah time...hehehe... doakan aku cepat sembuh ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails