.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, June 11, 2008

Tak SanGKa You!

Heppiiee sesangat.. tgh hari tadi sedang aku sedap melantak nasik lemak sambal kerang tup² dpt call dari pihak pengurusan SOGO... serius giller sore pompuan yg ckp ngan aku tu... memuler cuak lar jgk igt call dari mana.. tapi biler dia sebut jer SOGO... akak dah dpt agak... Yeyyyyy!!! mmg betul dan benar belaka... aku antara pemenang yg terpilih penyertaannya... tak sangka tau.. mmg aku tak sangka sangat²... baru last week... sehari sebelum aku mc, aku gagahkan jugak menapak ke SOGO semata² nak antar entry form kat customer service.. contest nie pon aku join ikhsan drpd resit beli adiah kawen yg bos aku suh aritu (resit pembelian mestilah RM200.00 ke atas for SOGO card member and RM250.00 for non-member ok).. tp sebelum tu.. aku tanya dulu bos aku.. dia nak tak resit tu.. kalau tanak aku nak join contest... dia kata.. "tak per.. you gunalah.." aku apa lagi.. cuba² jerlah kan.. aku mmg suker cuba² nie.. tapi biasa aku akan antar satu entry saja utk satu contest.. ada nasib menang... kalah pon aku tak ler rasa rugi sgt... suka² jer...

Contest "Daddy's Mirror" sempena Father's Day nie memerlukan aku kasik sekeping gambar anak dan bapa paling seiras.. dan juga tulis satu slogan yg kreatif.. dlm form tu ada 10 pilihan adiah dan peserta diminta memilih satu hadiah saja... aku pilih lar Sony Video Camera... malangnya terlalu ramai yg pilih adiah tu.. so aku dihadiahkan "Sony PlayStation Portable" instead of the one that I've chose.... Well.. agak terkilan jgk sebab tak dpt adiah yg dipilih... but at least penyertaan aku tak sia²... menang pon dah cukup baik... bukan senang dpt barang free kan.... ;)

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails