.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, June 13, 2008

..Di petang iNie..

Husband aku demam arinie... dtg keje half day.. maybe sekarang dia sudah di rumah.. patut lar pagi tadi susah betul dia nak bangun.. aku igt antibodi badan laki aku paling kuat.. aku anak beranak dah demam dia jer masih bertahan.. tapi.. arinie tewas jua... kesian abg.. semoga cepat lar sembuh hendaknya...


Lunch tadi layan citer CONGKAK kat Pc Nisa.. arinie kan rehat lamer.. setelah menggunakan gaya pujukan paling halus.. akhirnya berjaya jua mencairkan hati Hema yang agak berbelah bagi tika itu.. mengorbankan duitnya utk membeli CD.. hehehe.. last time tgk cita Duyong.. itu Nisa yg beli.. next time kita laks beli yer you all.. boleh tahan citer tu.. ada lar 2.. 3.. kali aku terjerit.. pasnie musti ramai tak banie main congkak lagi... padahal.. syok tu layan main congkak.. ikhsss...



Kerja tak banyak sangat hari nie.. tapi tengok lar.. tak tentu jugak.. bos aku nie kengkadang suka bagi keje last² minit.. balik dari Jumaat Prayer tadi dia mengeluh jalan jammed teruk.. org buat piket pasal minyak.. kat Kg. Baru tak silap aku.. aritu Ady ada bagitau.. hmmm... tak tau lar nak cakap.. keadaan minyak dunia sekarang nie mmg betul² menekan kedudukan ekonomi masyarakat... sana sini di serata dunia org berpiket..

Hari nie aku nak balik awal.. adik aku Shifa kata nak belanja ikan bakar.. tak tau planning jalan ker tak since laki aku laks tak sihat.. sonok jgk dpt makan ikan bakar.. last pegi masa aku belanja last yer kot... maser aku dpt bonus opis lamer.. Lamer dah tu.. dah setengah tahun...


Oklah.. kat sini aku paste kan cara² nak dapat subsidi petrol kat pejabat pos..


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails