.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, June 12, 2008

IniLaH HaDIaHnyer....

Petang pon tiba... masa utk bersiap² dan menyetelkan perkara yg masih belum settle.. well.. dah amik adiah Sony PSP semalam... Inilah dia hadiah itue...

Adik aku nak beli PSP nie.. tapi Ady kata takyah laa jual.. simpan jer.. boleh juga entertaint biler jenjalan jauh.. well.. aku ekot jer.. mungkin ada betulnya.. Kalau saja² aku nak beli PSP nie.. ermmm... tak kots!


Pagi tadi agak huru-hara.. byk keje nak buat.. dah lar maser tu aku teramatttt laaaa mengantuk sekali... letih tido tak pernah cukup nie.. bayangkan sesambil tangan dok menaip mata aku bleh plak terpejam.. sib baekkk tadak owg pasan...

Tido yg tak cukup menjadi salah satu punca kegemokkan.. so.. korang jangan larr terkejut kalau tgk akak yg dah semakin tembam cam belon nie... umo dah meningkat.. metabolisme pon makin kurang... aku sebenarnya kagum ngan mereka² yg pandai jaga badan... anak dah berderet.. tapi badan maintain kalau anak dara... ada jugak org.. makan penuh pinggan.. tapi.. badan dok kurus macam tu jgk... akak jeles tau! Aku nie lak spesis makan tak ler byk mana.. tapi badan cepat naik... mungkin stamina aku kurang tak.. yelah.. keje pon secretary.. duduk jer menaip... ada lar jgk masa² terkejar² ke sana-sini.. tapi tak lah selalu.. senaman?? Huh.. jarang nyer nak buat... bukan tanak buat... tapi tak ada masa... balik nak peroghsah anak... masak... kemas mengemas... macam² benda nak buat.. masa 24 jam satu hari tu.. raser cam teramat lar singkatnya... Kuar umah pagi... balik dah tengah malam.. (balik dari umah mak aku.. tunggu laki aku balik dari kelas.. biasa dia sampai dalam kul 11.00 mlm)..

Jarum jam berputar.. masa berlalu... hari berganti bulan.. bulan berganti tahun... adakah aku akan kekal begini... rutin ini tidakkah berubah??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails