.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, June 9, 2008

-ViRuS FeVeR-

Sejuk betul arinie kat opis.. ker lemak aku dah makin berkurangan.. (wHoopppsss.. hehehe) Perasan kurus lar pulak... Sebenarnya aku baru jer baik dari demam nie.. Virus Fever doc kata.. Memuler Alyaa yg kena.. sampai arinie selsema dia tak kering² lagi.. then jangkit kat aku (thats y ari Jumaat aritu aku tak masuk keje.. MC... sakit & lenguh satu badan.. berjalan pon raser terhoyong-hayang jer... the next day.. baby aku Aisha laks terjangkit.. cian dia.. lemah tak bermaya.. minum susu pon tanak sgt... biler minum lak muntah balik.. aku takut dia dehidrated jer.. bahaya kalau bebudak kurang air... Manja betul dia demam² nie... penat jaga dedua anak² time dedemam nie... apatah lagi kita pon demam... Harap² arinie Aisha dah ok sket.. pagi tadi panas dia dah kurang.. tinggal nak monitor selera makan dia jer...

[Perenggan nie tak der kena mengena ngan tajuk kat atas.. harap maklom] sekarang nie kepanasan duit kian teraser.. apa tidaknyer.. sumer mender nak naik.. blm reda isu rega beras yg berganda² naik tu.. tup² minyak laks naik (ibu kpd segala benda yg akan naik dan naik.. bahaya minyak nieh!!)..... wowwwiiiiieee junior juiceeee.... sampai dekat 80sen sekali dia up... itu sudah bagossss... pening kapala den nie nak mikior cammaner lagi nak suaipadan kehidupan dengan kewangan... wahhhhhh... macam mana nie?? Harap² jgn ler tambang LRT naik lagi.. b4 this ada jgk rancang nak bawak keta ke ofis baru... tapi kem salam ler jawabnya... setia aku pada ketapi letrik tu... Sebut pasal letrik... itu pon akan naik kan...

Korang raser kan... akankah kita lalui era... turun... turun dan turun... asyik dok naik jer... bosan laaa pulak... agak² apa cara terbaik utk kita berjimat...?? Balik nie akan aku pk kan.. sekarang nak balik dulu.. bye!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails