.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, May 17, 2006

Something 2 Share..

Arinie perut aku tak selesa betul.. nak bongkok sket badan pon tak bleh dah.. sakit baby tekan peparu.. kaki aku pon makin bengkak.. aritu dah surut.. nie bengkak balik.. baby aku biler sempit sket.. mulalah gerak.. terkuit² kiri kanan.. kengkadang menendang.. hmmm.. its ok.. aku paham.. mesti dia rimas.. early sign of contraction aku dah raser.. baby aku pernah kekejap keraskan badan dia.. then release..

Esok aku cuti.. nak p interview kat UiTM Shah Alam.. pepagi buta laks tu.. aduhhhh.. kul baper larr nak gerak sok.. tmpt interview nyer laks aras tiga.. mak aiii.. mau semput aku nak panjat tangga.. dah larr kawasan dlm UiTM tu berbukit bukau.. sib baik ler laki aku sudi temankan aku attend interview tuh.. kalau tidak pk 2 kali jgk aku nak p..

Lepas balik interview leh jmp memember jap.. si Emyfazura pon dapat interview the same post ngan aku tomorrow.. leh ler saing².. pastu jmp Speed... hmm.. balik dari UiTM dah plan nak p HUKM.. booking tmpt bersalin.. tatau lar dorang terima lagi ker tak.. coz aku dah 9 bulan baru nak booking.. alar it's just for the precautions... takut tak sempat nak ke GH.. at least aku dah booking kat HUKM.. harap² sumer settle by tomorrow..

Balik dari spital igt nak langsung ke umah mak.. nak amik Kembang Fatimah n Infant Milk 4 tin yg ipar aku tinggalkan kat sana.. and nak bincang pasal hal pakej umrah aku.. Hisyam dah berkali² dtg meja aku tanyer pasal confirmation samada aku nak ekot atau tak.. tinggal aku ngan Faros jer blom bagi jawapan.. dlm hati aku nie 50/50... aku kata Hari Jumaat nie aku bagi kata putus.. lepas discuss ngan mak sok..

Aku harap lepas bagi keputusan nanti.. aku bleh tido dgn lenanyerrrr.............

K... time to park my fingers... see ya on Friday!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails