.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, May 10, 2006

DeMaM yg BerMuSiM..

Hmm.. semalam aku MC.. dari hari Isnin.. dtg keje pagi.. tgh hari aku dah balik.. letih sgt.. tak larat nak fight ngan batuk.. selsema.. dan demam yg beraja di badan aku nieh.. balik umah mak.. malamnyer baru Ady amik aku ngan keta.. Letihnyer tak terkata.. sempat lar borak² ngan mak dan melayan karenah si Dompot.. Kechoh tul mulut kecik dia tu..

Bos aku cuti arinie.. aku diminta jaga reception lunch time tadi.. memandangkan staff tak cukup.. ramai jgk yg amik MC.. yerlah musim penyakit..

Semalam.. tak rancang pon nak p umah mak.. tup² mak call.. ajak makan.. dia dah masakkan sambal tumis kerang yg aku idam²kan.. gulai nangka ngan laksa.. sedangkan aku laks dah masak sup ayam tunggu Ady balik.. Laki aku mmg suka sgt makan sup.. pk² kesian lar plaks.. mak susah payah jalan kaki pegi kedai Pak Lang.. beli lauk nak masak utk aku.. lagipon dia nak bertolak balik kampung malam tu.. so.. penat tak penat aku ajak jgk laki aku p.. sampai umah mak.. aku belasah makan sambal kerang puas² walaupon quite pedas.. siap tapau lagik bawak balik umah.. sib baik pon kitorang dtg aritu.. kalau tidak tatau saper nak antar Mak, Lilis & Si Dompot gi Puduraya.. Mak naik bas kul 12.00 mlm.. sib baik ada tiket.. coz beli on the dot.. yerlah nasib baik.. Mak aku balik kg atas urusan harta pusaka.. ikut² dia mmg berat jgk nak balik.. dgn kursus hajinya.. dgn keadaan aku yg sarat.. dgn adik bongsu aku yg kena tinggal umah sowang².. nak tanak balik jgk.. perkara nie tak bleh selesai tanpa kehadiran dia.. Mak tepon aku tadi.. bagitau yg dia dah selamat sampai umah Tok.. Chik yg fetch dowang..

Ohhh yaa.. ari Jumaat aritu kan nak citer pasal penginapan kat Sunway Lagoon Resort Hotel.. hmmm.. ok lah jgk.. bp bintang eak hotel tu.. ermmm... 5 bintang ker.. tmpt eksklusif.. bilik bersih.. nyaman sekalik.. sejuk² lagi.. RM389/night tak silap aku.. mahal siottt.. merasa jgk tido kat situ.. free laks tu.. hmmm... malamnyer kitorang ada buffet dinner.. pagi sarapan kat dining hall dia.. lauk bih kurang jer ngan hotel² lain yg pernah aku kunjungi sebelum nie.. sonok tgk mak happy.. bleh kata one whole family pegi.. famili abg aku, famili aku, famili Putra.. mak, lilis, natun & shifa... seronok jenjalan reramai camnieh.. bukan selalu kan.. ada lar beberaper snaps kitorang tangkap..

Nie antara gambar² yg sempat dirakamkan...
Abg aku with his wifey Dora & his little lad Sharifah Yasmin...

Putra with his wifey Fida (yg dptkan bilik free nieh) n Nurul Si Dompot..

Nie saper?? Hehe.. aku ler with my hubby.. :)


My two sisters.. Sharifah Husna Shifa & Sharifah Fatihatul Adnin..

My mom.. yg tengah layan makanz.. makan kat hotel nie.. walaupon byk.. tapi tak puas.. tak tau mender yg dah dimakan...


Laki aku amik makanan tak igt dunia.. makan tak ukur ngan perut.. sekali tak abis.. :p

Nurul.. Sibuk nak mandi.. tu yg buat muker monyokkk tuh.. "Kakak busyukkk.. kakak tak mandi agiii.." itu ler alasan dia nak mandi kat kolam tu.. :D

Aper larr yg digelakkan Che Abe Botak aku nieh?? Nak tau topiknyerr.. hehehe:D

Pameran perut.. sudah 8 bulan ++ maa.. (35 minggu)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails