.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, May 11, 2006

..Long Weekend Again..

Hmm.. at last.. sementara tunggu che abe aku amik... sempat ler aku jotting sumthin kat sinih.. esok dah public holiday.. gonna be a long weekend.. family laki aku ajak gi Sunway Pyramid & Lagoon sok.. tatau larrr.. yg tak bestnyer aku tok leh main.. setakat tgk jerler.. takperlar.. aku pon dah puas main kat situ time blom kawen dulu.. time tgh slim.. :D

Tadi baru jer makanz pizza.. cheese cake & air coke.. ader ker patut pregnant² minum air gas.. tak byk.. segelas jer.. tu pon baby aku terus sedu lam perut.. bout 10 mins jgk lah.. baru dia stop.. sian baby mama.. tak per larrr.. nanti dlm pantang mama takleh sentuh dah menda² tuu..


Company aku offer aku as a senior staff.. aka staff lamer kat sini utk pakej pegi umrah.. Dato' tanggung separuh dari harga pakej.. depart on 8/9 nanti.. 12 hari kat sana.. tapi.. maser tu.. forsure my baby kecik lagi.. baru 4 months.. sanggup ker aku nak berpisah ngan dierr.. :( Tu ler aku tgh pk² and discuss with my hubby.. raser berat laks nak tinggal baby.. but not everybody dpt offer nie.. hanya utk staff² lamer jer.. 5 pompuan.. 5 lelaki.. from KL-HQ.. the same goes to TR Yard staff.. Kalau aku tolak.. peluang x dtg berkali.. kengkawan opis sumer suruh aku pegi.. yelah bukan selalu dpt peluang camnieh.. ermmm.. tough decision isn't it..

Anyway my mom dah bagi restu dan persetujuan utk jaga baby aku.. dia suruh aku pegi.. doakan dulu dia kat sana.. she'll be doing her ibadah haji this year too.. Hmm.. nanti ler aku discuss balik ngan hubby aku..

OK lah... aku nak balik.. pertimbangkan hal nie sebaik²nyerrr..

1 comment:

Unknown said...

a'kum.. pasal pegi umrah tu.. pegi la.. rugi kalo lepas peluang tuh..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails