.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, May 25, 2006

...Fly WitH Me DanDeLiOn...

Adakah mana² tmpt atas muka bumi ini utk aku lari.. aku nak pegi jauh.. seorang.. ke satu tmpt yg sorang pon tak kenal aku.. biarkan aku sendiri.. aku tanak jmp saper pon.. aku ingin merenung keindahan alam.. desiran ombak yg menenangkan ... hembusan bayu yg menyegarkan.. dendangan burung² yg berkicauan... kehalusan pasir pantai yg menyejukkan.. saraf² tubuhku yg kian kelemahan... rimba hijau yg melambai.. flora fauna yg pelbagai...

Alangkah damainya.. akan kuterokai belantara nan indah.. mandi di air terjun yg menderu.. sejuknya.. segarnya... bermain dgn anak² ikan di air yg jernih.. berbaring di atas rumput yg hijau... ahhhhhhh~~~ really rejuvenating............


Walau sekadar dlm mimpi.. cukup lah sekadar menyegarkan jiwa ini.....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails