.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, May 19, 2006

A Little Jot..

Semalam dah interview.. jalan jammed.. sib baik manage to arrived on time.. mmg betul spt dijangka.. semput naik tangga.. sampai laki aku pimpin.. apa larr.. tetinggi camtu.. kalau aku keje situ.. sure cepat kurus..

After that singgah umah Papa.. amik monitor utk replace monitor umah mak aku yg rosak.. proceed to HUKM.. aku nak daftar n booking place for my coming delivery.. yerlah in case.. kita pon tak tau.. sib baik tak amik byk maser.. sekejap jer sumer settle.. nurse dia pon quite friendly.. kira ok larr.. kalau banak kat situ pon.. dekat.. pon dekat ngan umah aku.. bout 15min sampai..

Singgah umah mak.. amik Kembang Fatimah.. n infant milk yg ipar aku kasik.. tiga tin.. save budget nanti.. mahal jgk susu snow tu.. baby.. baby.. lum kuar owg dah bagi susu.. ermm.. bunga Kembang Fatimah tu.. aku dah minum pon segelas semalam.. mmg kembang.. sekejap jer.. air dia warna cam air teh.. tapi sedikit payau.. aku telan jer.. org kata kalau Kembang Fatimah tu kembang.. mmg tak lamer ler nak banak.. ntah larr...

Well.. pepagi tadi aku dah bagitau Hisyam my final decision.. aku tak bleh belakangkan Hubby & baby aku.. We are family.. n I love them.. aku tanak ibadat umrah aku terjejas kalau asyik dok igt kat dorang.. so.. maybe next time.. Allah lebih memahami.. keredhaan suami tu kan lebih penting.. :) Insyaallah ada rezeki sok.. kitorang pegi sama² buat Haji terus.. baby pon dah besar.. tak ralat sgt nak tinggal pon...

Ok lah... time to chow... bubbye!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails