.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, May 29, 2006

.:1st Aniversary:.

Yaa.. today.. genaplah sudah setahun aku dan suami aku Ady Putra melayari idup bersama sbg suami isteri.. cam tak sangker jer... cepatnyer maser berlalu.. tepat kul 12.00 semalam kami dah wish each other.. igt nak balik awal celebrate kat memaner arinie.. tapi nampaknyer lepak umah jerlarrr.. coz kitorang dedua tak dpt gaji lagi.. lewat lar plaks gaji aku masuk bulan nie.. apa larr.. bikin rusak ana punya programmmm.. :X

Well.. whatever pon.. we both proud to be together.. mengharungi segala suka duka bersama.. menjadik tunggak di belakang masing².. semangat utk meneruskan kehidupan... begini rupanya memulakan hidup sendiri.. itulah yg kami pelajari.. kita mula merangkak.. bertatih.. baru berlari.. sesungguhnya tak senang utk menjadi senang.. perngorbanan dan pengertian antara satu sama lain menjadi pengukuh hubungan...

Abg..

Biarlah org kata abg x encem.. abg kecik.. abg tak sesuwai ngan ayang.. but I just want you to know that.. ur the most handsome charming prince in my heart.. dont u ever doubt it.. and may our love flourish all year to come...


Love ya.. truly.. madly.. deeply......

Ayg..




Baru jer tadi dpt news.. my officemate Rinda.. telah pon selamat melahirkan puterinya yg ke-4 pkl 2.30 ptg tadi.. waaa... perjuangannya telah berakhir.. sedang aku belum bermula.. due date dia ngan aku beza 4 hari jer.. nie yg buat aku bertambah² nervous nie.. camner lar agaknyer nanti nasib aku... :-S Alyaa.. Mama takotttt.....~~!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails